MammaStyrka 

På våra MammaStyrke-pass jobbar vi med VARDAGSSTYRKA

Funktionella basövningar står i centrum med hjälp av bl.a
kroppsvikt, hantlar, skivstänger & TRXband eller ditt barn som vikt.
En och annan utmaning chockar vi kroppen med!

Alla pass är individanpassade vilket betyder att du tränar på din nivå och efter dina förutsättningar. En Personlig Tränare finns alltid på plats för att hjälpa dig så att övningarna utförs på ett säkert sätt, i din takt och på din nivå

Inga förkunskaper krävs!

Passen innehåller:

  • Funktionella övningar såsom Knäböj, Marklyft, Rodd, mm
  • Har du Individuella Övningar utifrån er Hållningsanalys (som gjorts på mammamage) så kan du använda dem med
  • Övningar för stabilisering av inre magmuskler, styrka i rygg och övriga övningar för att få tillbaka formen
  • Vi jobbar dem första veckorna, efter att du startat, med Teknik för att lära kroppen att koppla rätt nevsignaler till rätt muskler
  • PT på plats!
Nina & Simon

TA MED DITT BARN!
På våra MammaStyrke-Pass är ALLA Välkomna
men passet är anpassat efter Mammor med småbarn
Gravida är också välkomna men det finns ett Gravidpass bara för er på måndagar!

Ons kl 9.30
Övrigt Schema 

Din Personlige Tränare Sanna Holmgren anpassar övningar utifrån dig och din nivå. Sanna är även Certifierad MammaMage Tränare och vet hur du ska aktivera magen rätt och hur du ska utföra övningarna för att inte skapa ett
felaktigt buktryck.


Har du inte gått MammaMagekursen och är intresserad av att lära mer, boka gärna en tid med Sanna för att vara säker på att du använder dina magmuskler på rätt sätt,
då det är dem som sköter kraftöverföringen mellan
under och överkropp.

Cecilia & Mario
web counter
Besöksräknare sedan maj 2009